Ευδοκία Καραβά
Συνέδρια
29/03/2014 International Publishers’ Exhibition, Caravel Hotel
Τίτλος: Rethinking and redesigning education: Developing 21st century skills
22/02/2014 Συνέδριο με θέμα « Καινοτομίες στη Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας: Νέες προσεγγίσεις». Pierce, Αμερικάνικο Κολλεγιο Ελλάδας
Τιτλος: Online professional development for primary school EFL teachers
12/09/2013 Ημερίδα ΠΕΚΑΔΕ, με θέμα «Εxperiential learning and teaching» Ελληνοαμερικάνικη Ένωση, Αθήνα
Τίτλος: Three years PEAP: What’s next?
11-13/07/2013 20ο Διεθνές Συνέδριο Μάθησης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
Τίτλος: Parents’ attitudes towards early foreign language instruction in Greek public primary schools: A threat or opportunity for change?
14/06/2013 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την εκμάθηση γλωσσών στην πρώιμη παιδική ηλικία: Πρώτα βήματα στη πολυγλωσσία: Πρόγραμμα Εκμάθησης Αγγλικής στη Πρώιμη Παιδική Ηλικία, Αναβύσσος, Αθήνα
Τίτλος: Introducing multifaceted innovation in Greek public primary schools: The Greek EYL project
26-27/03/2013 Πανευρωπαΐκό Συνέδριο υπο την αιγίδα του Βρεταννικού Συμβουλίου και του Υπουργείου Παιδείας της Γαλλίας (ecole superieure de l’education national, de l’enseignment superieur et de la recherché) με θέμα Οι Ξένες Γλώσσες στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ευρώπη (“Modern Languages in Primary Schools in Europe”) Poiters, France
Μελος Στογγυλής Τραπέζης με θέμα την επιμόρφωση ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών προωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ευρώπη
03-04/11/2012 Διεθνές Συνέδριο για συνεργαζόμενα κράτη-μελη του προγράμματος Language Rich Europe του Βρεταννικού Συμβουλίου “Multilingulism for stable and prosperous societies”
Μελος Στογγυλής Τραπέζης: Multilingualism and education (new pedagogies, language choices, plurilingualism)
24/11/2012 15η Διεθνές Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, με θέμα “Cross curricular approaches to language education”. 23-25/11/2012 Macedonia Hotel, Θεσσαλονίκη
Τίτλος: Ανάπτυξη προγραμμάτων η-επιμόρφωσης για καθηγητές ξένων γλωσσών: Δύο μελέτες περίπτωσης
20/11/2012 5ο Διεθνές Συνέδριο Εκπαίδευσης, Ερευνας και Καινοτομίας (ICERI),Μαδρίτη, Ισπανία 19-21/11/2012
Τίτλος: Introducing innovations in periods of financial crisis: The implementation of the new Integrated Foreign Languages Curriculum in Greece.
3/11/2012 Ημερίδα στο πλαίσιο του Language Rich Project του Βρετανικού Συμβουλίου με θέμα Ξενόγλωσση Εκπαιδευτική Πολιτική στην Ελλάδα και στην Ευρώπη: Ερευνα και Προεκτάσεις. Αμφιθέατρο Δρακόπουλος, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τίτλος: Πρόσβαση των εκπαιδευτικών σε συνεχή και ποιοτική κατάρτιση και επιμόρφωση
23/09/2012 Συμπόσιο, TESOL GREECE, “Broadening horizons in the EFL world”, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων, Αθήνα
Τίτλος: The English for young learners project and the training of Greek primary EFL teachers
08/09/2012 Ημερίδα ΠΕΚΑΔΕ, με θέμα «Multiliteracies in ELT”, 9o ΓΕΛ Αθήνας
Τιτλος: Το πρόγραμμα επιμόρφωσης για εκπαιδευτικούς Αγγλικής στο πλαίσιο του προγράμματος ΠΕΑΠ
09/02/2012 Polligloti4.eu Expert Seminar in Early Language Learning. Mercator Research Centre, Fryske Akademy, Leeuwarden, The Netherlands
Τίτλος είσηγησης: Introducing English in the first grades of Greek primary schools: The teachers’ response and their emerging training needs”
Συντονίστρια Στρογγυλής Τραπέζης με θέμα την επιμόρφωση ξενόγλωσσω εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ευρώπη.
20-21/10/2010, 01-02/11/2010 Επιμορφωτική Διημερίδα, Πρόγραμμα Εκμάθησης Αγγλικής στη Πρώιμη Παιδική Ηλικία «Τα Αγγλικά στις πρώτες τάξεις του σχολείου». Αριστοτέλειο Πανπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Υπουργείο Παιδείας
Τιτλοι εισηγήσεων:
Θεωρητική στήριξη και εφαρμογήτου ΠΕΑΠ
Το έργο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών αγγλικής για την εφαρμογή του ΠΕΑΠ
02/07/2009 Διεθνές Συνέδριο Μάθησης: International Learning Conference, University of Barcelona
Τίτλος Εισήγησης (με συνομιλήτρια τη Δρ Μαίρη Δρόσου)
A comparative investigation of student teacher and mentor beliefs during teaching practice.
23/05/2009 Διεθνής Ημερίδα του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου με θέμα «Η Εξ Αποστάσεως Ειδίκευση των καθηγητών Ξένων Γλωσσών στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο 1998-2009: Παρόν και Μέλλον».
Τίτλος Εισήγησης (με συνομιλητή τον Δρ Βασίλειο Ζορμπά)
Student evaluation of the Course Design and Evaluation module: Insights into stakeholders’ expectations
12/05/2009 Ημερίδα ΠΕΚΑΔΕ, με θέμα « New Teaching Perspectives», Athens Park Hotel
Τίτλος Εισήγησης: New roles and challenges for the 21st century EFL teachers: Implications for teacher education
10-11/09/2008 Συνέδριο για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και προβολή του έργου με τίτλο « Σύστημα Αξιολόγησης και Πιστοποίησης Γλωσσομάθειας», Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Τίτλος Εισήγησης: Καινοτόμα στοιχεία στην επιμόρφωση αξιολογητών αγγλικής
07/06/2008 Ημερίδα του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (ΕΚΠΑ) με θέμα “English Studies in the European Context: Glocal perspectives and demands for a new type of citizenry”, Εντευκτήριο Προσωπικού Κωστής Παλαμάς
Τίτλος Εισήγησης: Educating students as future teachers and as teachers for the future
11/04/2008 3ο Παγκόσμιο Συνέδριο ALTE (Association of Language Testers of Europe) Cambridge, 10-12/4/2008 «The Social and Educational Impact of Language Assessment».
Τίτλος Εισήγησης: On site observation of KPG oral examiners: implications for oral examiner training and evaluation
15/03/2008 29ο Ετήσιο Συνέδριο TESOL με θέμα «Inspired Teachers, Motivated Learners». Ελληνοαμερικάνικη ένωση 15-16 Μαρτίου 2008
Κεντρική Εισήγηση με θέμα: How satisfied are Greek EFL teachers with their work? A study of the motivation and job satisfaction levels of Greek EFL teachers
Συμμετοχή στο Interactive Panel του συνεδρίου με συνομιλητές τους Stephen Krashen, Keith Johnson, Elizabeth O’Dowd (Παράρτημα 1: Πρόγραμμα Συνεδρίου)
19/01/2008 Ημερίδα για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, Εντευκτήριο Προσωπικού, Κτήριο Κωστής Παλαμάς
Τίτλος Εισήγησης: Επιμόρφωση των εξεταστών-βαθμολογητών στο ΚΠΓ
10-14/12/2007 Συνέδριο Εταιρίας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (με συνομιλήτρια τη Δρ Μαίρη Δρόσου)
Τίτλος Εισήγησης: How amenable are student teacher beliefs to change? A study of EFL student teacher beliefs before and after teaching practice.
23-24/02/2007 Συνέδριο του ΤΑΓΦ στα πλαίσια του προγράμματος Πρακτική Άσκηση Φοιτητών με θέμα «Mentoring Student Teachers of English: Issues and Possibilities». 23 &24 Φεβρουαρίου 2007. Κεντρικό Κτήριο Παν/μίου Αθηνών και Παλαιό Πανεπιστήμιο
Τίτλοι Εισηγήσεων:
Evaluation of teaching practice
On being a mentor: Roles and responsibilities
02/04/2006 Συνέδριο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών: Οι Ξένες Γλώσσες στη Δημόσια Υποχρεωτική Εκπαίδευση: Δεδομένα και προοπτικές.
Τίτλος Εισήγησης: Ο Εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως εκπαιδευτής.
18/03/2006 Ημερίδα για συνεργαζόμενους εκπαιδευτικούς Αγγλικής στο μάθημα της πρακτικής άσκησης στο πλαίσιο του προγράμματος «Εκπαίδευση Μεντόρων». Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων στο Κτήριο «Κωστής Παλαμάς»
Τίτλοι Εισηγήσεων:
Το μάθημα της πρακτικής άσκησης (δομή, στόχους, υποχρεώσεις ασκούμενων)
Ο ρόλος και η συμβολή του μέντορα στην εκπαίδευση των φοιτητών
Τεχνικές καθοδήγησης και ανατροφοδότησης
Προοπτικές επαγγελματικής ανάπτυξης μέσω της εμπειρίας του μέντορα.
18/09/2004 Ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕΚΑΔΕ) με θέμα ¨Common European Framework of Reference for Languages: Principles and implications for EFL teaching”
Τίτλος Εισήγησης: The Common European Framework of Reference for Languages: intended uses and users
09/1998 Πανευρωπαϊκό Συνέδριο με θέμα «Η Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών στην Ευρωπαϊκή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση». (ENS St Cloud, Παρίσι, 27/9-1/10/1998)
Τίτλος Εισήγησης: Writing Research Reports
04/1998 19ο Ετήσιο Συνέδριο TESOL Greece, 4-5 Απριλίου 1998
Τίτλος Εισήγησης: Competence-based Approaches to Teacher Education: A New Bandwagon?
09/1993 Συνέδριο British Association of Applied Linguistics Πανεπιστήμιο Salford
Τίτλος Εισήγησης: An Investigation of Greek English Language Teachers' Expressed and ‘Observed’ Attitudes towards the Communicative Learner-Centred Approach.