Ελληνική αρχική σελίδα » ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ » Δ.Ε.Π. Τομέα Γλώσσας-Γλωσσολογίας » ΚΑΡΑΒΑ Ευδοκία » Εργαστήρια-Σεμινάρια

Ευδοκία Καραβά

Σεμινάρια - Εργαστήρια 

03/04/2014 Επιμορφωτικό Σεμινάριο για συνεργαζόμενους Μέντορες-Εκπαιδευτικούς στο Πλαίσιο του μαθήματος «Πρακτκή Ασκηση στη Διδασκαλία της Αγγλικής» με θέμα «Ενσωματώνοντας τον Ευρωπαϊκό Φάκελο για Εκπαιδευτόμενους Καθηγήτες Ξένων Γλωσσών στη Πρακτική Ασκηση του ΤΑΓΦ». Πρότυπο Πειραματικό Βαρβάκειο Γυμνάσιο.

11/11/2013 Επιμορφωτική Ημερίδα για Σχολικούς Συμβούλους Ξένων Γλωσσών με θέμα «ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΝΕ: Οι Εκπαιδευτικοί ΠΕΑΠ σε Κοινότητες Μάθησης-Πρακτικής», στο πλαίσιο του Έργου «Πρόγραμμα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία» (ΠΕΑΠ) από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

19/12/2012 Ενημερωτικό-επιμορφωτικό σεμινάριο Σχολικών Συμβούλων κλάδου ΠΕ06 και Προΐσταμένων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης «Δυνατότητες Αξιοποίησης εκπαιδευτικού Υλικού στα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Ανμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα. Αίθουσα «Γαλάτεια Σαράντη» Υ.Παι.Θ.Π.Α.
Τίτλος: Δύο χρόνια ΕΑΕΠ:Δράση και αποτελέσματα

10/2012-05/2013 Σειρά επιμορφωτικών δράσεων για τους εκπαιδευτικούς Αγγλικής του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Πλάκας

01/10/2011-30/03/2012  Επιμορφωτικά σεμινάρια σε Σχολικούς Συμβούλους και επιλεγμένους επιμορφωτές για την πιλοτική εφαρμογή του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ). Επιμορφωτικά σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών σε σχολεία που είχαν επιλεγεί για την πιλοτική εφαρμογή των νέων προγραμματών σπουδών στο πλαίσιο Ανάπτυξη επιμορφωτικού υλικού για τις δύο παραπάνω ομάδες στόχο στο πλαίσιο του έργου  « Νέο Σχολείο- Πιλοτική Εφαρμογή» στους άξονες προτεραιτότητας 1,2,3 Οριζόντια πράξη κωδ: ΟΠΣ 295379 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο/Ινστιτουτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

01/11/2010-04/05/2013 Επιμορφωτικά σεμινάρια σε Σχολικούς Συμβούλους Αγγλικής και εκπαιδευτικούς Αγγλικής σε σχολεία ΕΑΕΠ στο πλαίσο του Προγράμματος Επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς Αγγλικής προωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο του έργου «Νέες Πολιτικές Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης στο σχολείο: Η εκμάθηση της Αγγλικής στη πρώιμη παιδική ηλικία» (ΜΙS 299506, 299512, 299514). Κέντρο Έρευνας για την Διδασκαλία και Αξιολόγηση Γλωσσομάθειας.

18/10/2008 Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτές εξεταστών προφορικού λόγου για το ΚΠΓ για την Αγγλική Γλώσσα επίπεδα Α1 και Α2 και για τους παρατηρητές της προφορικής εξέτασης του ΚΠΓ για τα Αγγλικά.

05/04/2008 Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτές εξεταστών προφορικού λόγου για το ΚΠΓ για την Αγγλική Γλώσσα επίπεδα Α1 και Α2.

11/2007 Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους παρατηρητές εξεταστών προφορικού λόγου για το ΚΠΓ για την Αγγλική Γλώσσα επίπεδα Β1, Β2 και Γ1.

10/2007 Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτές βαθμολογητών για το ΚΠΓ για την Αγγλική Γλώσσα επίπεδα Β1, Β2 και Γ1.

27/09/2007 Επιμορφωτικό σεμινάριο για νέους εκπαιδευτές εξεταστών προφορικού λόγου για το ΚΠΓ για την Αγγλική Γλώσσα επίπεδα Β1, Β2 και Γ1.

02/03/2007 Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτές εξεταστών (πολλαπλασιαστές) προφορικού λόγου για το ΚΠΓ για την Αγγλική Γλώσσα επίπεδα Β1, Β2 και Γ1.

12/12/2006 Σεμινάριο για καθηγητές Αγγλικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης περιοχής Αθηνών υπό την διοργάνωση της Σχολικής Συμβούλου Χριστίνας Αγιακλή με θέμα “Needs Analysis: Purposes and Approaches”.

18/03/2006 Επιμορφωτικό σεμινάριο για καθηγητές Αγγλικής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το ρόλο του εκπαιδευτικού ως μέντορα στην αρχική εκπαίδευση και κατάρτιση ασκούμενων στα πλαίσια του Προγράμματος «Πρακτική Άσκηση Φοιτητών», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ και το Υπουργείο Παιδείας.

10-11/2005 Επιμορφωτικά σεμινάρια για τους εκπαιδευτές εξεταστών προφορικού λόγου για το ΚΠΓ για την Αγγλική Γλώσσα επίπεδα Β2 και Γ1.

06/09/2005 Σεμινάριο για καθηγητές Αγγλικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης περιοχής Αθηνών υπό την διοργάνωση της Σχολικής Συμβούλου Χριστίνας Αγιακλή με θέμα “Textbook Evaluation

09/2004- 09/2006 Επιμορφωτικά σεμινάρια για εξεταστές προφορικού λόγου για το ΚΠΓ για την Αγγλική Γλώσσα επίπεδα Β2 και Γ1.

28-29/03/2003 Σεμινάρια στους καθηγητές Αγγλικών του Κολλεγίου Αθηνών και Ψυχικού πάνω στα εξής θέματα “The Common European Framework” και “Task Based Learning”.

05,06/09/2001 Εξειδικευμένα σεμινάρια σε καθηγητές Αγγλικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Βρετανικό Συμβούλιο υπό την διοργάνωση της Σχολικής Συμβούλου Εύας Τσιούρη.
Σεμινάρια με θέμα «Έρευνα Δράσης: Πώς να κάνετε έρευνα στη τάξη σας» και «Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Υλικού».

09/1998 Εξειδικευμένο Εργαστήριο με θέμα “Competence-based Approaches to Teacher Education”, στα πλαίσια του Πανευρωπαϊκού Συνεδρίου με θέμα «Η Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών στην Ευρωπαϊκή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση». (ENS St Cloud, Παρίσι, 27/9-1/10/1998).

10-21/11/1997 Εξειδικευμένο Πρόγραμμα Κατάρτισης στο «Σχεδιασμό και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» για Πολωνούς εκπαιδευτές καθηγητών υπό την αιγίδα του Βρετανικού Συμβουλίου στα πλαίσια του προγράμματος PRINCE.

22/04/1997 Εξειδικευμένο Σεμινάριο στην αξιολόγηση καινοτομιών στη διδασκαλία της Αγγλικής, στα πλαίσια του Πανευρωπαϊκού Συνεδρίου με θέμα «Η Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών στην Ευρωπαϊκή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» (CELTE,  Πανεπιστήμιο Warwick, 20-24/4/1997).

17-21/02/1996 Εξειδικευμένο Πρόγραμμα Κατάρτισης σε “Action Research” για Πολωνούς εκπαιδευτές καθηγητών, υπό την αιγίδα του Βρετανικού Συμβουλίου στα πλαίσια του προγράμματος PRINCE.

02/1996 Εξειδικευμένο σεμινάριο του Βρετανικού Συμβουλίου στην Αξιολόγηση για καθηγητές από το Μπαγκλαντές. Σεμινάριο: «Μεθοδολογία της Επικοινωνιακής Διδασκαλίας».

15/09/1995 Διεθνές Σεμινάριο του Βρετανικού Συμβουλίου με θέμα «Διαχείριση καινοτομίας και αξιολόγησης στη Διδασκαλία της Αγγλικής».
Σεμινάριο: «Από τη θεωρία στην πράξη. Η εφαρμογή εκπαιδευτικών καινοτομιών».

13/09/1995 Διεθνές Σεμινάριο του Βρετανικού Συμβουλίου με θέμα  «Διαχείριση καινοτομίας και αξιολόγησης στη Διδασκαλία της Αγγλικής».
Εργαστήριο: «Αξιολόγηση μέσω της παρατήρησης στην τάξη».

30/08/1995 Διεθνές Σεμινάριο του Βρετανικού Συμβουλίου με θέμα «Διδασκαλία της Αγγλικής σε νέους μαθητές – σύγχρονες προοπτικές».
Εργαστήριο: «Παρατήρηση και ανάλυση της γλώσσας μέσα στην τάξη».

31/01/1995 Πρόγραμμα του Βρετανικού Συμβουλίου για Ούγγρους εκπαιδευτές καθηγητών Αγγλικής.
Σεμινάριο με θέμα «Αναλύοντας τη γλώσσα του καθηγητή στην τάξη»