ΤΟΜΕΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣ - ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΡΙΣΕΥΓΕΝΗ ΛΙΟΝΤΟΥ | |
Επίκουρη Καθηγήτρια | |
Τηλέφωνο: 210 727 7809 | |
Γραφείο: 802 | |
E-mail: tliontou@enl.uoa.gr | |
H Τρισεύγενη Λιόντου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με γνωστικό αντικείμενο «Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία: Διδασκαλία και Εκμάθηση της Αγγλικής Γλώσσας». Είναι διδάκτωρ του ιδίου Τμήματος με εξειδίκευση στην Αξιολόγηση Γλωσσομάθειας. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη «Θεωρία Λεξικογραφίας & Εφαρμογές» από το Πανεπιστήμιο Αθηνών καθώς και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στα «Πληροφοριακά Συστήματα στην Εκπαίδευση» με διάκριση από το Πανεπιστήμο Reading του Ηνωμένου Βασιλείου, όπου ασχολήθηκε με το σχεδιασμό ψηφιακών πολυμεσικών εφαρμογών για εκπαιδευτικούς σκοπούς με έμφαση στα άτομα με ειδικές δεξιότητες. Είναι πτυχιούχος του Tμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Έχει εργαστεί ως επιστημονική σύμβουλος σε θέματα συγγραφής γραπτών δοκιμασιών και αξιολόγησης της γλωσσομάθειας σε ακαδημαϊκά ιδρύματα και ερευνητικούς φορείς του εσωτερικού και του εξωτερικού. Από το 2015 προσφέρει διδακτικό έργο στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ειδίκευσης Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας στη «Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Έχει συμμετάσχει σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα ενώ τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στο χώρο της εκπαιδευτικής και εφαρμοσμένης γλωσσολογίας, της αξιολόγησης γλωσσομάθειας και των ψηφιακών εφαρμογών στην ξενόγλωσση εκπαίδευση,. Συμμετέχει συστηματικά με ομιλίες σε διεθνή συνέδρια και εκπονεί έρευνα σχετικά με τη διδασκαλία και εκμάθηση της Αγγιλής ως ξένης γλώσσας, Στις πρόσφατες δημοσιεύσεις της συγκαταλέγονται η μονογραφία Automated Text Analysis & EFL Reading Comprehension Complexity: the case of the KPG English Language Proficiency Exams (Language Testing & Evaluation Series: Peter Lang GmbH Publishing Company, 2015), κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους (Cambridge University Press, Routledge, Peter Lang, Cambridge Scholars Press) και άρθρα σε διεθνή περιοδικά (European Journal of Special Needs Education, International Journal of Applied Linguistic, International Journal of English Linguisticς, Journal of Modern Education Review, Teaching English with Technology, Research Papers in Language Teaching and Learning).
|